torsdag 8. februar 2007

Full kontroll

Én dag og én natt igjen.

Jeg vet ikke med Jorunn og Tonje, men jeg har iallefall endevendt skap og skuffer etter sommerklær og andre duppeditter i lang tid allerede. Særlig i dag. Jeg har sjekket alt opp mot mine flotte og detaljerte lister, og har kunnet konstatere at alt er i den skjønneste orden. Kofferten aksepterte faktisk all bagasjen min, og jeg kunne smile fornøyd da jeg lukket den uten det minste problem.

Men - og dette er viktig:

Det er fortsatt én dag og én natt igjen til vi skal reise. Med andre ord har jeg altfor god tid på meg til at jeg klarer å la kofferten stå så fin og ferdigpakket som den er nå - jeg kommer garantert til å måtte dobbelt- og trippelsjekke, og trillekoffterten min vil garantert få enda mer å drasse på i løpet av de få timene som gjenstår til avreise. Jeg sier at det er kofferten som må drasse, slik at jeg beroliger den delen av meg som er redd for at jeg tar med meg altfor mye. Ganske lur tankegang, vil jeg si.

Jeg klarer snart ikke vente!

Karen

9 kommentarer:

Christine sa...

Dåkker må ha ein fantasiske tur!!!!!!
Dåkker må prøva oppdatera bloggen når dåkker e der nede. E så spennande å hørra kossan andre har det! Eg har nettopp sjekka temperaturen nede i mombasa - den ligger på 31 grader den neste ukå.... så lue og vottar blir liggende trygt og godt her hima!;)

Anonym sa...

Takk det samme, Christine! Kos dere masse! Vi lover å oppdatere så ofte vi kan, og vi kommer selvsagt til å følge med dere i Afrika! :)

Er det én ting som er sikkert, så er det at votter og lue får ikke innpass i kofferten! ;)

Anonym sa...

Jeg heter for øvrig Karen, og i den siste linja så bytter vi om på ordene "får" og "ikke".

Hihi, ukonsentrert nå! ;-)

Anonym sa...

God tur alle tre! :)

Anonym sa...

Heia Karen.. Ja, da var det ikke lenge igjen..
Håper alt går bra med deg..:)
Så får du ha en opplevelsesrik tur:)

Klæm:)

Anonym sa...

Heia Karen.. Ja, da var det ikke lenge igjen..
Håper alt går bra med deg..:)
Så får du ha en opplevelsesrik tur:)

Klæm:)

Anonym sa...

Og du.. skal også hilse så mye fra mamma, og ønske deg/dere en god tur.. (ps. Pass opp for frosker:))

Anonym sa...

Hanne og Lise: Tusen takk skal dere ha! Jeg har tendenser til gledegrueanfall nå, og tror det er best at jeg kommer meg avgårde så kjapt som mulig! ;)

Lise: Hils så masse tilbake! Tro meg - jeg skal flykte så fort beina bærer meg dersom jeg møter på en malaysisk gigant-padde. Wææææ, hårene reiser seg bare jeg tenker på det!! :p

Anonym sa...

Hei jenter! Håpe turen har gått fint så langt! GRATULERER MED DAGEN IDAG JORUNN :-) Her e da fortsatt ingen baby... Klem!