torsdag 25. januar 2007

Nordboere på klimaflukt

Så var det oss, da.

Bergens stolthet - Tonje, Årdals urbanbonde - Jorunn, og meg. Vi snakker tre lærerspirer i 20-årsklubben som reiser med pass, forventninger og en god porsjon vilje til det ukjente landet Malaysia, og for den nysgjerrige kan jeg fortelle at Tonje finnes til venstre på bildet, Karen i midten og Jorunn helt til høyre.










For den som lurer:
Karen holder en krabbe (den er ikke SÅ liten!)

Jorunn har fått i seg litt mye sukker (Høyre)
Tonje er.. Tonje! (Venstre)



Tiden har gått kjappere enn skyggen til Lucky Luke, og nå prøver vi å gjøre oss klare for en praksisperiode litt utenom det vanlige. Jeg har skrevet litt om turen her, og innlegget kan egentlig sees som et slags bakgrunnsteppe.

To uker og én dag til avreise. Absurd og herlig. Presentasjon av Malaysia-trioen følger!

Karen

10 kommentarer:

Elisabeth sa...

Velkommen skal dere være:D Skal følge med framover!

Anonym sa...

Takk!

Kjekt at du vil følge med oss - det skal være en internettkafé ti minutter unna skolen, så vi skal sørge for å holde dere oppdatert! :)

Karen

Anonym sa...

Jeg også vil følge med dere :p

Hilsen Broren til Karen

Anonym sa...

Herlig! Det var jo akkurat det jeg håpet på! :)

Hvalfangeren sa...

Yes! Dette gleder jeg meg til å følge med på! Lykke til og god tur!

Anonym sa...

Herlige greier, altså! :)

Takk for lykkeønskninger - det er godt mulig vi får bruk for dem ;)

Anonym sa...

Heihei jenter :)
Jammen bra de lage blogg so eg kan ha ein viss kontroll på ka de driv med.. føle da ikkje e heilt trygt at de ska ut i den store verden uten meg, men me får no berre håpa de klare å holda dekan unna FOR MYKJE trøbbel.. :p Glede meg te å følga med dekan her!! -Elisabet-

Christine sa...

ÅÅÅÅ eg glede meg sånn te utenlanspraksis! E så gøy at folk laga bloggar som ein kan følla me på sjøl om ein sitte på andra siå av kloden.... ehhh, sjøl om me komme te å vær på den samme siå av kloden da;)

Anonym sa...

Elisabet: Hahah! Vi skal nok klare oss, men vi kommer til å savne deg masse der! Bra at du følger med oss, iallefall! :)

Christine: Ja, fytti rakkern! Vi gleder oss som små unger vi også! Herlig at flere lager blogg ja! Vi må følge med hverandre :)

Vet du om flere som har reiseblogg?

Anonym sa...

Så gøy med tilbakemeldinger da!! Vi skal være flinke å oppdatere bloggen med gode historier(tror det blir mange av dem)....og mens vi sitter der i heten og skriver skal vi sende noen varme tanker til dere hjemme i det kalde nord.